We doen er alles aan om alles naar jouw tevredenheid te laten verlopen maar er kan altijd iets fout lopen.
Ben je niet 100% tevreden, dan bieden we jou de garantie dat we dit onmiddellijk recht zetten.

We overlopen even wat de mogelijkheden zijn:

 

1. Breuk of schade?

Laat je je pakketje thuis leveren of haal je het op bij een afhaalpunt? Controleer bij ontvangst dan snel de verpakking van je pakket. Zie je ernstige beschadigingen aan de verpakking (grote scheuren, diepe deuken …), meld dit dan aan de koerier. Indien de schade te groot is, kan je gerust weigeren het pakket te aanvaarden.

 

Indien de artikelen – wegens breuk of beschadiging – niet aan je verwachting voldoen, contacteer ons dan schriftelijk op info@midgaardshop.be.
Doe dit onmiddellijk na ontvangst van de artikelen met de beschrijving van het probleem en duidelijke foto’s van de verpakking en/of de betreffende item(s). Hoe duidelijker het probleem omschreven wordt, hoe sneller we het kunnen oplossen.

Indien wij geen klacht ontvangen op de dag van ontvangst, gaan we ervan uit dat het pakket onbeschadigd werd afgeleverd en de items intact zijn.

 

2. Herroepingsrecht

De consument heeft het recht van de aankoop af te zien (in zijn geheel of gedeeltelijk), binnen de 14 dagen na ontvangst van de goederen.

 

Indien je van mening verandert en de bestelling wenst te retourneren, kan je dit doen door ons hiervan per e-mail op de hoogte te brengen en de producten in de originele en gesloten verpakking terug te sturen uiterlijk binnen de 14 dagen na ontvangst.
Dit geldt niet voor de door de ontvanger geopende producten en voedingsmiddelen.

 

Van zodra de producten opnieuw in ons bezit en gecontroleerd zijn, zullen wij je via e-mail verwittigen dat het betaalde bedrag (exclusief verzendingskosten) wordt teruggestort op uw rekening.
Je staat zelf in voor de kosten van terugzending.

 

De goederen dienen, in originele goede staat, teruggezonden te worden naar Midgaard bv, Langstraat 33 - 2440 Geel (België).

 

We respecteren volledig het recht om af te zien van je aankoop en doen er alles aan om de retour zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Bij Midgaardshop.be winkelen moet een leuke en spannende ervaring zijn maar het is ook belangrijk om goed na te denken voordat je een aankoop doet.
Het retourneren van een gekocht artikel is voor alle partijen vervelend; voor ons is het ook een kostelijke en tijdrovende operatie die aanzienlijke administratieve & logistieke inspanningen vergt.
Daarnaast plaatst het retourneren van items onnodig grote belasting op het milieu iets dat wij ten allen tijden willen vermijden.

 

3. Niet afhalen pakket op afhaalpunt

Wanneer een pakket niet binnen de gestelde termijn wordt afgehaald, stuurt de koerierdienst dit automatisch terug naar ons magazijn; helaas zijn wij dan genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
Deze extra kosten zijn een gevolg van gemaakte verzendkosten, retourvergoedingen aan de koerierdienst, controle van de terugkerende goederen en de verloren tijd van ons personeel.

 

Wij raden onze klanten aan om attent te zijn op hun afhaaladres en -tijdstip om deze extra lasten te voorkomen. De koerierdiensten communiceren altijd direct met de klant met up-to-date leverinformatie zodat je steeds op de hoogte bent waar je pakket zich bevindt.

 

We hopen op begrip dat deze maatregelen noodzakelijk zijn om efficiëntie en duurzaamheid te waarborgen.
Door op tijd je pakket af te halen, help je ons om onze logistieke processen soepel te laten verlopen, ons onnodige kosten te vermijden en een lagere ecologische voetafdruk te behouden.

 

Voor meer informatie of hulp bij het afhalen van je pakket, neem contact op met onze klantenservice.
Wij staan klaar om je te ondersteunen in het afhaalproces en om eventuele vragen te beantwoorden.