CATEGORIËEN

FAQ

  1. Hoe winkel ik op de site?
  2. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
  3. Wat is een verlanglijst?
  4. Hoe stel ik een verlanglijst samen?
  5. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
  6. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
  7. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  8. Wat is de status van mijn bestelling?
  9. Moet ik eerst inloggen?
  10. Waarvoor dient een eigen account?
  1. Hoe winkel ik op de site?

    U surft langs de verschillende catergorie en maakt een keuze door te klikken.Van alle producten krijgt u een representatieve afbeelding te zien, hierop klikken en U krijgt een uitgebreide omschrijving.
    Door op het tekstbalkje "in winkelwagen" te klikken, reserveert U het item.
    De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen.
    Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

    [Naar boven]
  2. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?

    Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op "afrekenen". Hier kunt u de verzendmethode kiezen en aangeven of uw bestelling in kadopapier verpakt moet worden. U kiest de betaalmethode en klikt op "bestel". Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

    [Naar boven]
  3. Wat is een verlanglijst?

    Een verlanglijst is zoals de naam zegt een lijst met door jou geselecteerde favoriete producten die je graag zou willen aanschaffen.
    Jouw verlanglijst blijft permanent gekoppeld aan je account en je kan onbeperkt producten aan toevoegen of schrappen.
    Wil je de lijst delen met je vrienden en familie, dan kan je deze eenvoudig doormailen.

    [Naar boven]
  4. Hoe stel ik een verlanglijst samen?

    Log in op je account of maak een account aan.
    Eenmaal ingelogd surf je gewoon doorheen de webshop op zoek naar je favoriete producten.
    Klik het product aan zodat je de betreffende detailpagina komt: nu kun je dit item toevoegen door op het tekstbalkje "Voeg toe aan verlanglijst" te klikken.

    [Naar boven]
  5. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?

    Als u op "Mijn Account" gaat en daarna op "Mijn orders" kunt u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling bekijken.
    ls de status 'verzonden' en U heeft na 10 dagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen, ga dan naar "contactinformatie"Â om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.

    [Naar boven]
  6. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Als u op "Mijn Account" rechts op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen

    [Naar boven]
  7. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden

    [Naar boven]
  8. Wat is de status van mijn bestelling?

    U gaat op "Mijn Account" rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op "Mijn orders"" waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.

    [Naar boven]
  9. Moet ik eerst inloggen?

    Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort.

    [Naar boven]
  10. Waarvoor dient een eigen account?

    Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek.

    [Naar boven]