Categoriëen

Kadobon FAQ

1. Een kadobon kopen.

Net als ieder ander artikel, kunt u in onze winkel ook Kadobonnen kopen. U betaalt deze door middel van onze standaard betalingsmogelijkheden. Als door ons de betaling is ontvangen, schrijven wij de waarde van de kadobon bij op uw persoonlijke Kado Bon Rekening. Het bedrag dat u op deze rekening staat, wordt weergegeven in de box met de inhoud van uw winkelwagen. Pas nadat de waarde is bijgeschreven, kunt u de kadobon via e-mail aan iemand anders versturen.

2. Een kadobon versturen.

Om een Kadobon te versturen, dient u naar de “Verstuur een Kadobon” pagina te gaan. U vindt deze pagina door op de link te klikken rechtsonder in de winkelwagenbox. Wanneer u een Kadobon verstuurt, wordt gevraagd de naam en het emailadres van degene aan wie u de Kadobon wilt versturen, in te vullen. Daarnaast moet u ook het bedrag aangegeven (alleen cijfers, geen euroteken). In het emailbericht kunt u een persoonlijke boodschap voor de ontvanger opgeven.

U hoeft overigens niet het volledige bedrag van uw kadobonsaldo te versturen, maar kunt gerust een deel laten staan om later nog eens een kadobon te versturen, danwel het te gebruiken voor een eigen aankoop. Meer informatie hierover vindt u onder “Aankopen doen met een Kadobon”.

Controleer of de informatie, die u heeft ingevoerd juist is (met name het emailadres van de ontvanger). U krijgt echter voordat u de verzending van de e-mail daadwerkelijk bevestigd, nog een mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen.

3. Aankopen doen met een Kadobon.

Als u een saldo heeft op uw Kadobon rekening, dan kunt u dit bedrag gebruiken om andere artikelen in onze winkel te kopen. Op het moment dat u hiervoor wilt betalen, verschijnt een extra invulveld, dat aangevinkt kan worden. Als u op dat moment een vinkje plaatst, zal uw Kadobon saldo worden gebruikt om de artikelen te betalen. Wees u zich ervan bewust, dat u als uw Kadobonsaldo niet voldoende is, om het bedrag dat afgerekend moet worden in zijn geheel te betalen, u nog een andere betaalmethode moet aangeven. Als u meer geld op uw Kadobon Rekening hebt staan, dan zal het saldo blijven staan voor een toekomstige aankoop.

4. Kadobonnen verzilveren.

In de kadobon die u per e-mail heeft ontvangen staat wie de kadobon aan u heeft gestuurd. Vaak met een korte boodschap erbij. In de e-mail staat ook een Kadobon-nummer. We bevelen u aan de E-mail uit te printen om als nodig op terug te vallen. U kunt nu uw kadobon op twee manieren verzilveren.

1. Door op de link te klikken die speciaal voor dit doel in de e-mail is opgenomen. Dit brengt u naar de “Kadobon Verzilver Pagina” van de winkel. Om het gebruik van de Geschenkbon mogelijk te maken, wordt eerst u gevraagd om u als klant in te schrijven door een account aan te maken. Nadat u dit hebt gedaan wordt de Kadobon geaccepteerd en wordt het bedrag van de bon geplaatst op uw persoonlijke Kado Bon Rekening, klaar om te besteden aan wat u ook wilt.

2. Tijdens het Afrekenproces, op dezelfde pagina waarop u aangeeft welke betaalmethode u wilt gebruiken, is een box waar u een Verzilver Code kunt invoeren. Voer hier de code in en druk op de Verzilver Knop. Het bedrag van de Kadobon wordt hiermee bijgeschreven op uw KadoBon Rekening. U kunt het bedrag gebruiken om ieder artikel in onze winkel aan te schaffen.

5. Als problemen zich voordoen.

Heeft u vragen over het KadoBon Systeem, kunt u zich wenden tot sales@midgaardshop.be. Geeft hierbij alstublieft zo veel mogelijk informatie over het probleem.